Det hade jag velat :P

Hahaha fan vilken lyckad jäkla kväll det blev igår! :D
Hämtade först Oscar och Lilln i Näsåker sen drog vi vidare till Resele och Holme för film/festkväll som urartade totalt och blev en helt och hållet festkväll! Eller iaf för mig och Marre som drack en hel del och sedan var det färdigt.. vi skrattade åt allt, t.o.m när jag sitter ute och upprepade gånger slår en stor stenbumling i skallen på mig själv eller när vi sen gick in för att slå huvvet i väggen istället :D  Vi hann verkligen med allt; en massa djupa samtal, nattpromenader, skrattanfall, missförstånd och hela patrasket :P

Ikväll blir det förhoppningsvis crusing i Kramfors! Så nu ska jag bokstavligt talat hoppa i duschen och göra mig iordning.. ses där ;)


<3


Kommentarer
Postat av: Eric

Fan vad ägt ;D

2008-07-16 @ 22:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: