Filmkväll!

Mm verkar faktiskt som att det blir filmkväll imorrn ändå, känns inte som att Drakbåtsfestivalen är speciellt rolig :P Haha och jag som tjatat i dagar nu på att det ska hända nåt ;P Men men, inget är ju bestämt ännu :)

Var in till Sundsvall idag igen, köpte ett par skor.. svarta stövlar som jag velat haft ett tag men som inte har funnits i min storlek! Är det jag som har små fötter eller är det storlekarna det är fel på? :P
Hittade också ett par silverörhängen på Glitter som jag köpte! Har massor av smycken i både guld och silver men just örhängen i silver verkar fattas :P
På vägen hem stannade jag och Freddan på ICA i Timrå för min dagliga drog, BonAqua Forest Berries! Tror seriöst inte att jag skulle överleva en dag utan det ;D På vägen ut träffade vi iaf Totte som är en av Freddans kompisar.. det roliga i det hela var iaf att jag inte alls kände igen han för han hade klippt bort sitt Kimmenhår( Endast Sollebor som förstår vad Kimmenhår innebär ) :P Haha men iaf, frågade Freddan sen om vem det var och då kände jag såklart igen han när han berättat namnet :P

Nu ska jag kila och duscha medan Freddan är ute och bär in pellets! Sen blir det nog Sundsvall en sväng igen, kolla om det är nåt roligt folk på Drakbåtsfestivalen ;D

So long!

FrÄdDiZz <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: