"Vad vill du ha för topping?"

Bästa idag:

For in en sväng till Sundsvall ikväll för att träffa Jocke. Vi bestämde oss för att gå på McDonalds, köpa glass och sätta oss nere i hamnen. Väl inne så var det en jäkla lång kö och när det äntligen var våran tur så beställde vi varsin glass.

Jag: Hej, en glass i bägare utan topping.
Kassörskan: Vad vill du ha för topping till den?
Jag: Kollar undrande på Jocke, skrattar till och säger än en gång att jag inte vill ha nån topping!
Kassörskan: Jaha

Jag och Jocke får våra glassar och går tysta ut för att sedan precis utanför dörren dö utav skratt. Haha snacka om dåligt jävla kul det var :D

Nu ska jag kila ut och se om jag också får kicka lite på Mercan ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad fult ;P

2008-07-18 @ 13:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: