What to do?

Jag lider av abstinens, det riktigt kliar i fingrarna efter nåt att göra!

Vaknade strax efter 6 imorse när Freddan gick upp.. sen kunde jag såklart inte somna om så låg och kollade på tv fram till klockan var 10 tror jag! Det roliga var att det inte fanns ett dugg att kolla på så jag förstår inte hur tiden kunde gå så fort :P Klädde på mig, gick ner och åt en macka och väntade tills Freddan kom hem på lunch, han pussa på han lite och sen for jag och hämtade upp Jennie och sen iväg till Sundsvall. Rätt svårt att hitta parkeringsplats nu när Drakbåtsfestivalen drar igång och dom har ockuperat hela Norrmalm med sitt jäkla tivoli. >_<
Hittade iaf en grå kofta på Gina Tricot och ett par skor i guld på DinSko. Blev jäkligt sugen på ett par svarta stövlar med som jag tror jag måste fara och köpa imorrn ;D

Nu sitter jag iaf här, har inget att göra igen och jag tror jag dör :O Är ensam hemma ( Japp, Sörberge har blivit mitt nya hem) förutom Foppa då som ligger nere och sover :P 

Funderar på om jag ska fara iväg in till Timrå och köpa BonAqua, då har jag nånting att göra iaf ;D





Saknar Alex, lite över 1 vecka sedan min ängel försvann..  Lämgtar efter han nåt så otroligt :'(


Freddish <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: