21 juni 2005

Usch, jag har fasiken sovit bort hela dagen idag igen. Ställde klockan på halv 2 och vaknade vid 5 av att telefonen vibrerade. Yey, 14 sms mottagna!  Haha så klev upp, gjorde ännu mer kakor och sen hamnade jag här :P

Usch, gårdagen var verkligen inte kul.. hade en sån där riktig deppdag när jag bara tänkte på allt skit och alla problem jag haft. Hmm jag undrar verkligen hur nyår kommer se ut för mig. Jag skulle chansa på att allt kommer spåra ur :S Jaja Oscar fanns där så det ordnade sig. Tack, du betyder vännen :)

--------------
Vet ni vad det är för datum idag? Yepp det är den 21 december och det kan väl egentligen bara betyda 2 saker; 3 dagar kvar till julafton och exakt 2.5 år sedan jag och Freddan blev tillsammans :D Tiden går så jäkla fort, känns som att det var nyligen som han skulle åka hit för första gången ( 2a gången sammanlagt jag träffa han) och då skulle han sova här! Det var ju hur stort som helst ;D Nu är vi här, 2.5 år senare! Ganska coolt :P

Nu har jag lite folk att ringa som jag lovat :P
Bloggar senare..


        image41
Jag och älskling för typ 1 år sen. Marre som är fotograf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: