Juldagen - Övik

Haha fan vad jag hade kul igår! Vi var inte särskilt många men satan så kul det var :D

Hamnade som sagt efter mycket om och men i Övik eller närmare bestämt Domsjö. Kommer dit, hinner sitta ner några minuter sen skulle vi över till nästa ställe.. och nästa ställe ;P Haha blev ett jäkla springande iaf. Eftersom jag var den nyktra bland alla i sällskapet så blev såklart jag utnämnd till chaufför :O Alla som känner mig vet att jag inte har en speciellt stor ibl och jag nästintill vägrar att köra nån annan bil.. meeeeen, igår fick jag köra en jäkla Saab 95! Hallå? Den är ju typ dubbelt så stor som min! Dessutom är killen som äger den ganska.. öhm, välkänd? Iaf hos polisen och det var ju jättekul..verkligen!
Tur så gick det bra iaf efter att folk lagt sig i bagaget och gudarna ska veta vad.
Snurrade iaf runt en stund på stan och for till Statoil Norra efter att nån suttit och tjatat i ca 3 TIMMAR på en korvjävel! Men han blev helnöjd sen iaf ;)

Sammanfattat: Helkul kväll, thanks guys :)




Appoz, Gidde och Danne

image72





Haha :D

image73





När en speciell låt spelades skulle tydilgen huvorna på ;P

image74




Så här blir det när man inte har koll på kameran och det är killar på festen ;P

image75







-------------
Duscha och göra sig klar kanske. Fest i Sundsvall ikväll ;D BE THERE FFS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: