Juldagen!

Hur mår ni alla såhär dagen efter? Själv är jag ganska trött och vaknade med världens träningsvärk i armarna idag! Kanske beror på alla julklappar eeeelller att  jag spelade lite väl för mycket Nintendo Wii" ;D

Såå vad händer ikväll? Jag är verkligen kluven! Vet inte om jag ska stanna kavr här i Solle och festa och gå på krogen, eller bara gå på krogen och samtidigt hinna umgås lite med folk som inte har åldern inne än :P Eller kanske dra till Övik och träffa kompisar där eller helt enkelt stanna hemma och bjuda hem massa kompisar? Usch, jag vet inte vad jag vill! Och eftersom jag ska festa imorrn i Sundsvall så är det ju faktiskt inget måste att festa idag ;P

Oh, jag får verkligen klura på det där..


Nee nu ska jag ner och joina mina småbrorsor för ännu mer spelande.
Ha det så länge :)


Kommentarer
Postat av: ninni

men herregud, jag fick den länken skicakd till mig, och denna person som skickade sa att det var hon. Thats it. Och sen kommer du och försvarar henne ''det är inte ens hon på bilden'' - vadå. bryr du dig? Eller du kanske ser likdan ut som hon så att du tar åt dig?

och ja, det spelar roll vem det är på bilden, för jag har konstaterat förut att hon ser ut som en fjortis, och aa, då när jag fick se bilden vart det ju bara ännu värre.

2007-12-25 @ 19:00:19
URL: http://schmeeek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: