Kärleksmums

Oh vad finns det att nämna om gårdagen? Haha den var helt sjuk :D Var väl iofs som alla andra fester med bråk, skratt, ölhävning, däckade personer, fylla guitar hero och ja.. en och annan seg dator ;D  Roligt att träffa Oscars kompisar iaf, har ju hört massa namn och pratat med en del men aldrig träffat dom så det var kul :P
Mamma ringde sen också och ville inte att jag skulle köra hem, tydligen blixthalka över skogen.. så for hem vid halv 9 imorse :P

Idag har jag iaf bakat kärleksmums eller snoddas som en del säger, måste snart gå ner och lägga på glasyren men sen är den klar :)
Så vad händer ikväll? Fan vet inte än.. kanske träffa Freddan men det vet man ju hur det brukar sluta: " Nee jag kan inte" :P

Jaja nu ska jag fortsätta baka och göra nytta ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: HAha vad är en snoddas? :p

Jo detä r bra med mig :)

2007-12-20 @ 21:37:11
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: