Kinky Night

Var i Kramfors med Sandra igår på Kinky Night på Gladan! Faktiskt ganska kul.. sjukt mycket folk och konstigt nog t.o.m några som jag kände. Brukar aldrig vara det i Kramfors :P Efter ett tag på Gladan så drog vi till Härnösand och kikade lite där. Insåg sen att jag inte skulle kunna ta mig nånstans med bilen med ca ½ meter snö runtomkring den ( Tro mig, jag testade) så jag fick sova hos Sandra! När jag vaknat for jag till Freddan en sväng, sov bort några timmar, pratade med hans mamma och pappa och sedan begav jag mig hemåt igen. For även och överraskade Fundin som jobbade i Nyland, ganska kul ;D
Haha och nu har jag precis kommit hem från Marre. Blev många jäkla skrattanfall ikväll fast det roligaste bvar nog när Marre trodde dörren var låst och jag redan klivit in i huset och hon kommer kutandes runt hörnet, nynnandes på en låt och kollar ner i backen och verkligen gallskriker när hon ser mig! Haha eller så kanske det var när jag insåg att jag skickat världenS pinsammaste kedjesms till FARMOR!! Kan säga att smset handlade i stor del om en killes.. hmm.. lite privatare delar ;D Jaja skitsamma =P

----------------
Nu sitter jag här iaf och dricker päronfestis och äter pizzasallad! Ska upp senast 12 imorrn för att träffa Toffe,Mimmi och Marre på stan! Yey, ska bli kul :D


Nu ska jag nog ta och avsluta här, ser att det blev en väldans massa text! :P

Ciao så länge!



Kommentarer
Postat av: Marre

HAHA, du får fan sluta SKRÄMMAS :D

2007-12-03 @ 16:08:55
URL: http://marremaja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: