Måndag

Har precis legat och kollat på Mayday på 4an! Usch så hemskt.. handlade om ett flygplan som kraschade och det var en verklighetsbaserad händelse också! Fy fan, tänk att krascha när du åker flygplan. Jag vill nog inte till Bulgarien längre..

Varit hos Fundin ikväll, fast efetrsom jag inte alls sovit nåt natten som var så sov jag bort nån halvtimme där :P Fick se hans kattungar också, gudomligt söta :D Längtar tills vi flyttar så jag får skaffa 2 egna små knoddar :)


------------

Imorrn är det tisdag vilket innebär ny start för elitserien. Färjestad möter Frölunda borta. Blir till att åka till pappa och kolla på matchen där :)
Får se vad som händer under dagen, är ensam hemma hela dagen igen så det kan bli nice :D

Nu ska jag ta och pallra mig härifrån, kanske hinner upd. en gång till innan jag går och lägger mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: