Lördagen =P

Oh shit, det är redan måndag.. vilket innebär att det är 3 dagar kvar tills vi intar GF ;D
Menmen, nu tänkte jag berätta lite om den gångna lördagen: Var i Hammarn på cruising, lite roligt eftersom jag aldrig någonsin varit i Hammarn förut =P 
Jag och Freddan höll vårat tidsschema rätt bra och började pallra oss härifrån Timrå vid runt halv 5 och var framme i Hammarn strax innan 6! Fick träffa Carro för första gången som är en kompis till Jennie, sen Laura och massa fler :D Vi började göra oss iordning ganska snabbt därefter och strax innan halv 8 så öppnades den första cidern! ;) 5 cider och 7 groggar senare så var det dags att lämna förfesten och bege oss nedåt mot "byn" :P
Var folk överallt vilket var lite överraskande eftersom Hammarn är typ dubbelt så litet som Långsele.. :P  Vi vinglade på där ett tag, träffade nytt folk, åkte bil med Freddan, åkte bil med massa okänt folk, nån spydde och nån drack renat! Haha precis som en cruisingkväll brukar se ut alltså ;D For hem strax efter 2 tror jag hon blev, hann vinka till Jocke utanför Max innan vi var tillbaka hos Freddan igen. Somnade nog ganska omgående när jag lagt ner huvvet på kudden! Var faktiskt en helkul kväll men nu blickar vi framåt några dagar mot GF! Snacka om att jag ska festa då :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: