Bara jag blundar så kan jag få allt..

Nu sitter jag här i min ensamhet IGEN, Freddan har dragit till Ljusdal och cruising för 4.5 timme sen! Vad har jag då gjort under den tiden? Kollat på tv,ätit ett äpple,kollat ännu mer på tv, duschat, pratat med Jocke på telefon och ännu mer tvtittande. Ah så drygt att inte ha nåt att göra! >_<

Torsdagen på 360 var klockren; För att göra en lång kväll kort.. Jag var muslim för några minuter (för att skydda mina lockar) Jag och Marre blev tagen för Mooremodeller och för alla er som inte visste så skulle dom vara på 360 i torsdags! Vi kom även på att det inte går några nattbussar på en torsdagkväll men det löste vi rätt snabbt ändå ;D Haha hela kvällen sammanfattad var sjukt rolig; Massa sång och dans och en hel del trevliga killar( och en del inte fullt så trevliga) :/

Men men, nu är klockan 22.06 och jag måste bestämma mig för vad som ska hända denna lördagkväll!

See ya! <3


Kommentarer
Postat av: Marre

Alltså, det var så jävla roligt där ÄVEN fast det inte var så mkt folk pga det dåliga vädret ;P

2007-06-19 @ 13:24:05
URL: http://marremaja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: