Fredag!

Dagen började med att jag vaknade upp strax innan 1 igen, insåg att jag inte orkade gå upp så somnade om till 2 ;) Gick ner och duschade, fixade till mig och sen for jag och Freddan till stan en sväng :) Shoppade ett nytt linne, en klänning och 1 par skor som Freddan hade jätteroligt åt eftersom klacken är av kork :P
Sedan gick vi och käkade på Kebabcity, ah skulle kunna dö för den kebaben..eller jag kanske inte riktigt "dö" men god är den iaf ;D
Väl hemma så for vi bort till Tommy och för alla er som inte vet vem det är så det killen man vänder sig till när man vill ha något tekniskt såsom ljud inkopplat i bilen! :P Var där till runt 11 sen for vi in till Sundsvall och körde Maxrundan. Fick även se min drömbil (Audi TT) fast den var i helt fel färg, en svart jäkel men den var hyffsat snygg den med ;P  Träffade även Jocke en sväng, väldigt trevligt eftersom man inte sett han på ett tag nu :) Haha Cec dök upp med, lite kul eftersom jag aldrig träffat henne förut :P

Så.. nu sitter jag här, Freddan är nere och käkar och jag funderar på om man ska ta och sova kanske! Blir Hammarn imorrn för cruising med Freddan och killgänget. Dricka eller inte, det är den stora frågan nu ;)


"Undra om den är tagg?" Fulaste uttrycket för idag och såklart var det jag som klämde ur mig det ;D

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: