Projektarbete

Precis skrivit klart min del i vårat projektarbete ;D Härligt att vi snart är klar med skiten så man får det ur världen :P

Marre är tillbaka i Sverige, som jag har saknat dig! 2 veckor i USA är fanimej lång tid! Men nu är du äntligen tillbaka och det firas med partajande i Sundsvall till helgen :D


Börjar släktforskning om ca 20 min så man kanske borde börja pallra sig till skolan nu?



If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world? 

---------
upd.
Jah! Släktforskning var det.. kommer hit och läraren säger att vi ska jobba med Holger, ja dataprogrammet heter faktiskt så =P  Men hur som helst, jag är klar med allt i det där förbannade jävla programmet så jag kunde lika gärna ha stannat hemma! Förbannat nödvändig lektion :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: