"Frimärket"

Som sagt, blev Sundsvall idag igen med Marre! Jag har inte skrattat så mycket på länge som vi gjorde i bilen ner!

Marre: "Men hon är ju tillsammans med frimärket!" Internt som satan så förstår om det inte är speciellt kul men det var oslagbart! :D
Blev iaf lite grejjer till idag. Wiie, alltid kul att shoppa :D
Har knäppt lite bilder på det jag shoppade både idag och igår som jag förhoppningsvis ska orka lägga upp på bdb snart. Checka här; http://dangereme.bilddagboken.se/ 

När vi kom hem blev det lightparty hos Ele iaf, ganska mysigt faktiskt :) Sen vid 7 drog jag, mamma och Virre på Dannes hockeymatch i Härnösand som dom förövrigt vann med 12-4 där ett mål gjordes av lillebrorsan ;D

                                                         Jag tycker så jäkla synd om dig! Du vet att jag finns här för dig, alltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: