Hey, du sitter och stirrar.. jag vet du vill ha mig

Oj oj! For till Sundsvall i onsdagsnatt! Gick upp strax innan 12 och for till stan med mamma och Virre! Hade bestämt mig för att inte köpa något idag. Ni som känner mig vet hur jag och shopping är :P
Hur som helst; det första vi gjorde var att käka kinamat, yummie! :D Sen for vi till Stadium där jag bara var tvungen att köpa en ny jacka! Så hej och hå, där gick en hel del med pengar :/  Iaf, vi kutade på alla jädra affärer och det slutade med att jag köpte:

Everest jacka 2900 :-
Neccesär 199 :-
Läppglans  99
:- (Brukar inte använda sånt men den här skulle göra att man fick lite extra "plut" Kul att testa ;D )
Skor 1200 :-

Plus massa smågrejjer! Och jag som inte skulle handla nåt :/

Åka bil ikväll,  nån som vill ses på stan? Hör av er :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej!!! Ja jag tror inte det bara är dom som känner dig väl som vet hur du är när det gäller att bränna pengar!! En fråga bara... VAR FÅR DU PENGARNA IFRÅN??? Du jobbar inte och lever inte på bidrag!! Alltså är du bara en bortskämd snorunge... LIIITE pinsamt för dig att skriva ut vad sakerna kostar
när alla vet att du inte jobbar för det du bränner!!! Du skulle behöva känna på hur det är att behöva klara sig själv och jobba lite för sig istället för att få allt serverat!!!

2008-01-03 @ 14:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: