Jag vet varken ut eller in längre..

Jag hatar att det ska vara såhär! Lite mer än 3 månader sen du försvann och jag mår fortfarande lika jävla dåligt :S
Jag bara tänker och tänker på.. ja jag vet inte riktigt. ALLT! Varför hände det just dig? Fick du lida eller hände det snabbt? Jag vet att vi inte var världsbästa kompisar men hade jag kunnat så hade jag bytt plats med dig :(

Jag kommer grubbla ihjäl mig om jag fortsätter såhär.. och det enda jag vet är att jag inte orkar, jag orkar verkligen inte!! :'(


                                                                                           All I want, all I need is to make you breathe.
                                                                                             It's all that I want,  it's all that I need.
                                                                                      Please begin to breathe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: