Te is the shit

Sitter här och dricker te. Så jäkla gott speciellt när man helt och hållet håller på att frysa ihjäl! ><
Imorrn blir det iaf Sundsvall och shopping. Måste börja köpa lite julklappar nu så man inte måste köpa alla i panik dagen innan ;D
Freddan har farit hem också, sjukt vad knepigt det känns att vara utan han.. även om det bara är för några minuter ibland! Men jag är så jäkla van att ha han omkring mig! Speciellt nu när jag har varit med han sen förr förra onsdagen. Ah sjukt sånt där iaf...

--------
Precis pratat med Oscar med och nu vet jag inte vad jag ska göra igen! Blir tokig på att jag så lätt blir uttråkad :P

Njae, får ta och kolla om jag hittar något kul på tv:n!
Ni som vill ses imorrn, jag befinner mig i Sundsvall så bara höra av sig isf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: