Nyktert

Helgen spenderades på fredagen i Sundsvall med krogbesök och hela paketet! Var dock nykter så såklart blev det jag som fick vara fyllechaffis! Fast inte vilket som helst utan Freddans och Patriks privata fyllechaffis eftersom jag endast fick skjutsa dom :P
Började iaf med förfest hos Patrik för att sedan åka vidare till Mia där vi var i  nån timme innan folket ville in på krogen! Hamnade på Coppers där vi inte blev kvar längre för en viss Anso fick oss utkastade sedan hon spytt upp hela kvällens alkoholintag och mer därtill vill jag lova ;P
-----
Lördagen; Hamnade i Kramfors med Sandra och en massa folk och denna kväll var inte ett dugg bättre kan jag säga! Polisbesök, bortsprungna hundar, fylla, slagsmål, skjutsande av folk och mer därtill är bara några ord för att beskriva den kvällen! Tycker synd om Madde som blev tvungen att städa upp där dagen efter :/

Nu blir det PB med Marre :D

Arrivederci



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: