Överallt och ingenstans!

Det känns verkligen som jag farit och flygit överallt idag!
Min dag började iaf med att jag blev väckt strax innan halv 10 när Fundin ringer och pratar om varför han missade bussen and so on =P Iaf klev upp ganska precis vid 10, drack nyponsoppa och diskuterade Dannes ben vid matbordet! Haha sjukt fult ;D Gjorde mig sen iordning, drog på stan och tog ut pengar sen tillbaka upp igen och vidare till tatueringsstudion! Jajjamen, nu sitter den äntligen där och blev så satans nöjd :D Sen racade jag iväg på Apoteket och köpte nån kräm jag ska smörja in den med. For hem, pratade med Marre och for ut dit.. det kan ni förresten läsa om i Marres blogg vad vi gjorde www.marremaja.bloggagratis.se ;D Vid 7 drog vi in på hockeyn där Solle vann med 5-4 mot AIK! Under tiden kom vi på vad gott det vore med popcorn och trocadero så efter matchen slutade drog vi en sväng på Konsum, inhandlade lite grejjer och sen ut till Marre igen!
Puh, det var nog typ hela min dag ganska detaljerad faktiskt ;D

Anyway, nu sitter jag här vid MSN och tvn som alltid vid den här tiden på dygnet :P Bilder på tatueringen finns på www.dangereme.bilddagboken. se Mäkta stolt ;)

Freddan <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: