Shopping är min drog? Oh ja!

Kände att det var allt för länge sen jag handlade nåt senast så jag tog med mig Freddan till Sundsvall i eftermiddags och gick på stan! Otroligt nog hittade jag inte speciellt mycket fast det kanske var lika bra det.. Freddan börjar bli döless på att jag har kläder rällandes runt hela hans rum ;D
Hittade iaf ett par skor på Dna och två par på Din Sko! Köpte ett par stickade tights och en svart/vit hängselkjol på Gina Tricot, en stickad lång tröja och en svart/vit/röd rutig kjol på HM där jag också köpte lite smink och det var nog praktiskt taget allt!  Älskar verkligen att shoppa kläder :D

--------
Nu blir det till att övertala Freddan att kika på film och sen sova! :)

På återseende eller nåt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: