Skaka din stjärt som en bond-drink.

Ah ligger här alldeles insmord och nästintill redo för sängen! Blir så less på min tatuering som aldrig vill läka ;P

Kom ganska precis hem från Marre! For hem från Timrå vid 10 så for direkt till Marre, checkade in hennes nya rum och pratade bort flera timmar ;D
-----

Helgen spenderades som sagt först med Sandra i fredags där vi var både i Övik, Kramfors och Ullånger. Maken till gasglad brud har jag nog aldrig sett på maken till ;D Hur som helst, var förjäkla kul hela kvällen :D
Lördagen var även den tänkt att spenderas i Kramfors men så blev inte fallet utan blev fest hos Patrik och sedan fyllechaffis a ´la Emelie! Var ett jäkla skjutsande där ett tag och mittemellan allt så hann jag och Jennie ta en tur upp till både Norra och Södra berget. Bilder därifrån kommer läggas in på bilddagboken imorrn när jag har orken ;P
Iaf, var hur kul som helst! Inte träffat Jennie på ett tag sen fick jag ju  vara med en full Freddan, han blir liksom extra gosig då och det är ju alltid mysigt :P

Tvn kallar och sedan blir det sova för hela slanten! :D

Freddan <3


                                 Ni skulle passa så bra ihop, ni ljuger tamigfan så ni tror er själv! Patetiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: