Fredagkväll/lördageftermiddag

Sitter här precis hemkommen från stan! Känns som att jag har gjort en hel hög med grejjer idag :P

Det hela började med att jag och Marre nån gång efter 8 igår fick för oss att dra på krogen i Sundsvall! Sagt och gjort, nån timme senare var vi på väg :D Var aspackat med folk på lyset vilket var jävligt kul eftersom det vanligtvis inte brukar vara alltför mycket folk, fast det var ju iofs löningshelg ;P Hur som helst.. sov hos Freddan när jag inte kände mig alltför peppad på idén att köra hem klockan 4 på morgonen! Vaknade strax efter 11, sa typ hej då till Freddan och sen for jag och Marre på IKEA där vi hittade världens bästa present till Toffe som fyller år till helgen ;)
Sen brummade vi hemåt, gick omkring på stan en sväng och nu sitter jag här :D

Kollar förövrigt på Färjestad - Mora och Färjestad leder med 2-0 efter första perioden så det ser lovande ut :D
Blir även Timrå på måndag och kolla på livehockey när dom möter Färjestad! :)

-------
Nee nu börjar strax hockeyn igen.. got to go!

  Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: