Happy! :D

Jag känner mig enormt jäkla glad idag! Vet inte varför men är på toppenhumör och känner bara för att skrika av gläjde, störtskönt :D

Har rensat bort en massa onödiga grejjer precis.. massa kläder, smink och smycken som jag aldrig använt/ använder så har packat ihop allt och skickar det till mina kusiner ;P 
Måste faktiskt erkänna att det faktiskt är otroligt härligt att vara "hemma" igen! Sörberge har verkligen blivit mitt nya hem och det har väl både sina för och nackdelar. Träffar ju typ aldrig mina kompisar härifrån längre :/ Men å andra sidan har jag hittat en rad nya i Sundsvall så det är liksom både på gott och ont...
Jaja nu ska jag fortsätta städa vidare och digga bra musik!

Älskar Hellogoodbye- Here (In your arms) och Freddan såklart ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: