Härnösand, Kramfors och tillbaka :P

Ooooh vilken helg! Tror inte jag haft så kul på evigheter :D
Började med en massa krogbesök i Härnösand på fredagen, tror vi gick in på en 3-4 olika krogar! Sedan blev det en massa åkande av bil, hemskjutsande av folk och därimellan hämtande av folk ;D Slutade iaf med att vi var hemma hos Sandra i Älandsbro strax efter halv 5 och jag satte mig i bilen och åkte till Freddan som jag sedan fick hämta borta i Nacksta, Sundsvall för att han inte hade nån skjuts hem :P

Lördagen fortsatte med att jag for från Freddan strax innan 3 tillbaka upp till Älandsbro.. väntade tills Sandra duschat klart och sedan bar det iväg upp till Kramfors för förfest :D Sandra stod för festfolket och vi trodde att runt en 5-6 pers skulle dyka upp. Hah trodde vi ja, 45-50 pers senare så var festen i full gång :D Sandra fick till och med köra iväg en del ;P
Väl nere på stan så gick vi nog alla in på Kramm och snacka om folk det var där.. typ proppfullt skulle jag chansa på :D Jaja hur som helst, slutade med att vi iaf hamnade på efterfest hos Madde och jag och Sandra drog mot Älandsbro ungefär vid halv 7 på morgonen :P

Idag, söndag så vaknade vi strax efter 2.. typ bytte om och sen stack vi ut och red som för övrigt var skitkul men har en hyffsad träningsvärk i både ljumskar och baksida lår just nu ;D
Nu blir det sova med Freddan, snutteplutten har finally åkt upp till mig :D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: