Hur mycket fjortis är du?

Fester:

[ ] jag blir full på folköl

[ ] jag har sex med flera

[ ] jag röker

summa: 0


Självbild:

[ ] jag försöker vara normal

[ ] jag är yngre än sexton och äldre än tretton

[ ] jag tror att jag är tjugo

[ ] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det

summa: 0


Beteende:

[ ] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster

[ ] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida

[ ] msn är så mycket bättre än att prata IRL

[ ] jag är så hetero man kan vara

[x] har hånglat med samma kön för att det var kul

[ ] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning

[ ] jag kramar istället för att säga hej

[ ] jag kindpussar folk

[ ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk

[ ] jag lyssnar på radio

[ ] jag lever för mina vänner

[ ] skolan är inte viktig

[ ] jag läser (nästan) aldrig frivilligt

[ ] jag vet inte vad växthuseffekten är

[ ] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i

[ ] ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen

summa: 1


Kläder och stil: jag har/bär

[ ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York

[ ] foundation på läpparna

[ ] sveamössa

[ ] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar

[ ] lånade kläder dagligen

[ ] en henry loyd jacka

[ ] stora glasögon

[ ] fakeväska

[ ] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt (

summa: 0


ta summan av allt gånger tre:

Så många procent är du fjortis: 3 :P



Kommentarer
Postat av: Alexander

Du glömde ju att skriva "gillar att åka epa" ;)

2007-09-06 @ 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: