Back home

Tillbaka i kära Solle igen! Blev en kort visit i Sundsvall.. bara över dagen denna gång :P

Direkt när vi kom fram så gick Marre och käkade, jag följde med såklart! ;D Sen kom Tom dit också.. satt kvar och pratade ett bra tag sen gick vi på stan en sväng :)
Strax efter 6 for vi iväg till Sporthallen och kollade på när Dragons spöade skiten ur Norrköping i basket! Gosh, fattar inte varför det är så förbannat kul egentligen.. kan det bero på att det är så pass annorlunda jämfört med sporter som jag är van vid? :P

Efter det drog jag, Marre, Tom och Viktor hem till Tom och kollade på Eurotrip. Sjukt kul :D

--------
Nu sitter jag här hemma igen och funderar på om man ska sova eller kanske göra nåt annat.. några förslag? :P


image183


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: