Drömmar..

Fick ett sms av en kompis igår om en dröm han haft:

"Haha just ja, rolig dröm jag hade för några dagar sen då du åkte till Sollefteå iafallall ;D Jag drömde att jag åkte upp till dig den natten men vi sov i Toms soffa för det var så stökigt hos dig :( Ni höll på att gräva en tunnel inne i huset för ni skulle förvara nånting som jag aldrig fattade vad det var ;D Sen på morgonen så skulle du skjutsa dina småbröder till skolan så jag klättrade ned för en brandstege som ni hade och det var skiiiitlångt ner till marken.. sen så träffade jag 2 tjejer där nere med en hund och dom frågade om jag kunde laga till hundmat så jag sa att jag kunde och gick in i deras hus och började steka ärter, morötter och nån sås till hunden ;D Och när jag stekte allt det där så hade jag papper under allt.. helmysko men det blev skitgott ;D Sen helt plötsligt så var Tom hemma hos dig och ropade ifrån ditt hus att du var på väg in och jag kutade som en dåre och klättrade uppför den sjukt långa brandstegen och la mig i soffan igen så inte du trodde att jag hade varit nånstans och skulle bli arg, haha ;D Helt sjukt var det ;D "

Det som jag blir mest förvånad över är hur i helvete någon orkar skriva allt det där på sms? Sjukt jävla tålamod han har iafallall ;P

Haha vill bara tillägga att det kan se ut som att jag stavar vissa ord fel men det ska stå så; "Iafallall" ;) Internt som sjutton!



Kommentarer
Postat av: Malin Kling

hej :) låter som viktor har drömt allt det där om jag får gissa, dessutom måste han ha et sjukt t¨lamod som skrev ner det på sms till dig :) kram

2008-04-30 @ 12:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: