...

Jag har suttit och läst bland en massa bloggar dom senaste dagarna och nåt som förvånar mig är att alla, eller nästan alla iaf har skrivit om 10åriga Engla som mördats för några dagar sen. Jag förstår verkligen inte det där :/ Visst, jag känner också för hennes familj.. dom kan inte må speciellt bra :( Men det sjuka är att hur många är det inte som dör eller blir mördade varenda dag? Både här och utomlands.. massa barn och vuxna som det pratas om men inte direkt uppmärksammas på samma sätt? Tycker bara det är knepigt att just denna lilla tjej fick sån väldans uppmärksamhet.

Missförstå mig inte nu.. bara det att det finns faktiskt massor av mer människor som dör varenda dag som inte alls uppmärksammas på samma sätt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår vad du menar... men det har ju uppmärksammats så hårt i media så det är väl därför! Man känner sig nästan som en "bov" när man inte har skrivit något om henne...

2008-04-15 @ 22:26:56
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: