Funderingar om natten

Nee det går inte.. även om jag skulle vilja sova så skulle det aldrig gå! Kanske har att göra med att jag sov förskräckligt mycket idag, alldeles på tok för mycket om jag ska vara helt ärlig! :P Nu sitter jag bara här istället och funderar.. eller ja.. egentligen inte funderar heller utan det bara dyker upp massa funderingar! Hmm.. läste nån blogg nyss där en tjej hade skrivit en massa om giftermål. Ni vet klänning, skor, smycken och hela baletten! Jag är nog den enda tjejen av mina tjejkompisar som faktiskt inte vill gifta mig. Just på grund av den anledningen att det inte alls fyller nån mening.. jag älskar ju inte min pojkvän mer bara för att jag har en ring på fingret eller har skrivit på papper eller bär en klänning värd tusentals kronor för bara nån timme eller... ja jag skulle kunna fortsätta! Ser inte den minsta fördel med att vara gift. Bara bortkastat med pengar. Och ja jag vet att man inte alls behöver kosta på sitt bröllop men det kostar ändå.. och ska man liks gifta sig, varför kosta man då inte på det på en gång då?
Jag kommer aldrig förstå det där, spenderar hellre dom där pengarna på att åka utomlands eller göra nåt annat kul ;D

Haha ja där ser ni vad jag sitter och tänker på om nätterna! Komplicerade grejjer och sånt som inte är alltför komplicerat också :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: