Gårdagen

Jag och Marre hade bestämt att vi skulle ses vid 1 för att då börja springa omkring på stan och ragga jobb ;P Kvart i 1 skickade hon sms om att hon försovit sig och skulle höra av sig när hon var klar. Kvart i 3 var vi äntligen på väg :P Vi började med Birsta och vi funderade mycket och länge på vars vi först skulle gå nånstans.. haha och sen blev det inte så mycket mer. Efter att Marre frågat på Cubus och dom bad om cv som vi nu inte hade skrivit ut så sket det sig! Vi gick på McDonalds och köpte glass istället :D

Strax innan 6 for vi sen till Viktor och var där en stund och kollade i skolkataloger innan han sen skulle iväg på basketträning så vi följde med :) Fattar inte varför men jag har verkligen fastnat för basket. Sjukt jävla kul iaf :D Efter att jag och Marre ägt upp heeeela den tomma planen medans grabbarna var i duschen så for vi tillbaka till Viktor och kollade både på hockeyn och Top Model! Vid 10 for vi till Max så Marre fick käka, satt och pratade en stund innan vi skjutsade hem Viktor igen och for till Tom. Där såg vi Blood Diamond, verkligen en film att rekommendera.
När klockan började närma sig 2 så fick jag skjuts hem av Marre och jag gick nog nästan och la mig på en gång. Haha hör inte till vanligheterna ;D


-----
Idag har jag inte gjort ett endaste jota. Sovit en massa, kollade på tv tills Freddan hade pluggat klart inne i stan. Sov lite mer med han när han kom hem och nu sitter jag här medans han är iväg och gymmar :) Ikväll blir det nog film med Viktor, Marre, Tom och Majk.. om inte jag och Marre får som vi vill, då blir det fönsterkrossning ;D Skämtåsido!

Nu ska jag käka nåt och sedan får jag se vad jag hittar på tills Viktor tränat klart :P

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: