Krogen ftw ;D

Hade riktigt jäkla kul igår. Började med att vi var här hemma hos mamma och drack innan vi vid 11 började dra oss nedåt mot stan och krogen. Väl där träffade vi en hel massa folk.. det enda tråkiga med Solle är väl att man redan känner allt och alla. Fast eftersom jag inte varit ute på krogen i Solle på nån månad så var det ganska kul ändå. Vissa träffar man ju bara just på krogen ;D
Blev en massa dansande och en och annan drink också.. tjejer har tur som ofta blir bjuden ;D

Så efter krogen blev det en massa prat om efterfest hit och efterfest dit.. men jag orkade verkligen inte såt där och dividera med alla. Dessutom så låg det åt helt fel håll jämfört med vasr jag bor så jag sket i det och gick hem istället. Satt dock och pratade med Rickard på telefon i 2 timmar, sjukt jävla kul iafallall :D Pratade om allt mellan himmel och jord och sen när klockan närmade sig 5 så la vi och jag gick och la mig och sov :P



----
Nu ska jag fortsätta njuta av att jag är ensam hemma och digga hög musik! I like :D


image199



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: