Man blir som man umgås? Hell yeah!

Är på sånt där skithumör igen.. jag kan verkligen inte hjälpa det! Känner bara för att slå till nån.. bara nån kunde säga nåt vid fel tillfälle så skulle det vara kört! Usch, jag vill inte :/ Jag som mådde så bra idag..


---
Vaknade hyffsat tidigt idag faktiskt, gick och duschade det första jag gjorde och sen när jag kollat lite på tv så drog jag in till Viktor :) Vi gick på stan en sväng och sedan satt vi hemma hos han och kollade en massa på datorn på fula youtube klipp ;D Vid 8 skjutsade jag iväg han på basketträning och sen dess har jag inte gjort speciellt mycket.. käkat lite och nu sitter jag här bara för att ha nåt att göra medans Freddan ligger och sover. Funderar på om man ska fara in till stan och köpa lite godis? Sjukt sugen jag är iafallall! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: