Ska man skratta eller gråta? ;D

Haha det är verkligen hemskt vilka otroligt jäkla dumma killar det finns i världen ändå!

Loggade in på nightlifes hemsida och 2 sekunder senare får jag ett gästboksinlägg med nånting i denna stil: "Hej, du var det finaste jag sett. Kan jag få din msn?" Haha, pratade iaf ett bra tag med killen innan han började fråga om den igen så tänkte att jag skulle ge han en chans. När han väl addat min msn så överöser han en med kommentarer och lämnar ut mobilnummer och hela kittet och vill träffas redan imorrn!

Med detta vill jag säga; hur många normalt funtade killar skulle skriva en sån grej? Jag menar.. har man bara varit med om tjejer som är så förbannat lättraggade att det där ska funka eller är man bara rent ut sagt dum i huvvet? Jag skrattar verkligen åt såna killar. Pinsamt ffs!


Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, finns manga sadana internet raggande killar, patetiskt tycker jag :P

2008-04-16 @ 03:54:45
URL: http://taboush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: