Slödag

Ja det har det verkligen varit.. vaknade vid kvart i 8 och insåg att Freddan var borta. Några sekunder senare kom jag ihåg att han skulle iväg på nåt just idag så somnade om igen :P Vaknade och somnade flera gånger fram till strax innan 3 när jag till slut gick upp ;P

Var iväg på Maxi också när Freddan kommit hem och köpte chips! Så det är typ vad vi har gjort ikväll, mumsat chips och kollat på massa tv :) Mysigt ändå eftersom han oftast brukar hamna här vid datorn ;D

---
Förstår inte hur jag kan vara så sjukt sugen på att ge mig ut och springa? Jag menar.. klockan är snart 2 för helskotta! Kanske borde ta en tur imorrn.. Freddan är ju liks borta hela dagen så :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: