Sverige - Lettland

Yepp, sitter och kollar på hockeyn nu! Sjukt, har gått ca 15 min och Sverige leder redan med 3-0 :D

----
Idag har jag inte gjort speciellt mycket.. precis som alla andra av mina dagar. Måste verkligen hitta något som jag kan sysselsätta mig med ;P Iofs har ju solen börjat lysa riktigt starkt nu så man kan så smått börja sola :D En sväng på stan hann jag iaf med. Freddan skulle in och hämta telefonen som han har haft på lagning så hann springa nåt varv iaf :P Annars är Foppa ett ganska bra alternativ till nåt att sysselsätta sig med.. har lekt som en tok med han idag! Sötaste vovven som finns.



Nu ska jag ta och packa ihop lite kläder. Ska åka till Solle för första gången på 3 veckor. Kan verkligen inte fatta att jag varit här så länge, tiden bara springer iväg ju..

Ah shit, nu gjorde Lettland 1-3 också :/

Men men packa var det..

So long!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag var bara inne och kikade lite på din sida. Tänkte att jag skulle lämna ett avtryck och inte avlägsna mig helt anonymt. /Petra

2008-04-27 @ 01:13:40
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: