"Tom, flytta in.. det är snuskbullar"

Är inte Drömkåken bra rolig ändå? Precis suttit och kollat på den med Freddan. Sjukt kul :D

Jag blev förövrigt kär på nytt igår! I en hund! Sötare hund går verkligen inte att hitta! :D  Titta bara..

image191


Ah, jag vill ha den där söta hunden :D

--
Kvalserien i hockeyn avgjordes igår också! Det blir Brynäs och Rögle som får kliva upp till elitserien iår! Ganska kul eftersom det var 12 år sedan Rögle var däruppe sist.. synd bara för Färjestad för jag gissar på att vi inte kommer få nån Kenny Jönsson nu iaf när dom klev upp. Trist :/

image196



Haha kollade på nyheterna igår.. nee Viktor, det var inga bränder ;D Men årets första jordgubbar såldes! För 115 kr/hg! Vem fan skulle köpa jordgubbar för det liksom? Haha var nån gubbe som gjorde det iaf.. visste inte ens att man kunde köpa jordgubbar i början på april :P


Nee ni, nu ska jag springa iväg och duscha så jag hinner med mig idag! Marre är väl på g hit nu skulle jag förmoda och det lutar åt party ikväll! Och jag som skulle vrara nykter den här helgen.. ;D Äh, man lever bara en gång ju!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hehe! jaadu den lilla vovven var ju as söt! önskar man hade en sån istället för våra bestar... :)

2008-04-14 @ 18:17:37
URL: http://s0fias0fia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: