Torsdag

Hmm.. så vad har hänt idag?

Freddan och jag vaknade vid 1 ungefär, gjorde oss iordning och sprang på stan en stund! Var med om en nära döden upplevelse också efter att ha blivit jagad av en lastbil som jag ändra fram till för några sekunder sen fick veta var en kompis ;D Väl hemma igen så kollade vi på tv, tänkte att vi skulle lägga oss och vila ( snor ditt ord Rickard ;P ) tills hockeyn skulle börja. Yeah, tror ni att vi vaknade. Pyttsan heller! Jaja huvudsaken att Timrå åker ur ikväll så är jag nöjd och ska man titta till ställningen nu så ser det lovande ut. 2-1 i baken för Timrå :D

Sen har man tydligen varit efterlyst idag också ;P Det är ju kul att folk bryr sig men jag har inte frusit ihjäl i nån snöhög och jag ligger inte på sjukhus ;P


-----
Nee nu ska jag packa ned lite kläder inför imorrn. Party i Sundsvall står på schemat :D

image190


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: