"Vars är´t"

Dålig uppdatering, jag veeeet! Blir så när jag är i Sundsvall och inte direkt har tillgång till dator jämt.. förutom när Freddan ger upp den för ca 5 minuter då! :P

Nu sitter jag här igen iaf, har sovit bort nästintill hela dagen! Mådde skit igår när jag kom tillbaka till Freddan och somnade typ vid 12-halv1? Vilket inte är likt mig :/ Jaja, nu mår jag bättre iaf och det är ju tur :D Synd bara att jag kommer vara klarvaken hela förbaskade natten istället :P

Aaah, nu vill jag bara hitta jobb och skaffa lägenhet med Marre! Känner på mig att det kommer bli kalas! :D Skulle verkligen vara skitbra att ha det fixat också innan gatufesten! PARTYYYY! :D


-----
Passar på att skriva grattis till Rickard här också som klarade körkortet idag! :D Sån frihet.. speciellt om man har bil också ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: