"VVV?"

Förra året var det tänkt att jag skulle köra "vvv" Våga Vägra Valborg! Tror in att det funkade? Nee verkligen inte! Gick bra till en början innan alla sms började dimpa ner om fester hit och fester dit! Slutade med att jag fick en gratisfylla och det kunde man bara inte tacka nej till xD

Iår är det snarare att man inte vet vars man ska festa! Sollefteå? Ånge? Eller kanske Sundsvall? Varför är det alltid såhär? Det är sån sjuk jäkla hysteri kring sista april så det är inte klokt! Jag har iaf bestämt..


                                                                                                                                     ..hoppas ni också kan göra det ;D



Bilder sen sista april förra året:


image235

image236

Jag och Mimmi i Sundsvall!

Jag undrar verkligen vem jag pratade med, har nästintill bara bilder på när jag sitter i telefon.. måste ha varit ett spännande samtal ;D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

OJ jävlar i min lilla låda vad vackra bilder ;D

2008-05-13 @ 14:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: