Godlunch

Eller ja.. det börjar ju snart bli godmiddag. Vilket påminner mig om att jag måste koka potatis innan mamma kommer hem innan 4. Vi ska nämligen käka surströmming idag :D Visst finns det godare men surströmming är ändå något som jag diggar ;D  Idag blir det till att packa ihop lite kläder inför ikväll. Mamma skulle tvätta också så ska passa på att få lite kläder ren. Blir ju oftast att Freddans mamma tvättar alla kläder åt mig annars, inte för att hon behöver.. ;D


---
Nu ska jag fortsätta poppa musiken från Mtv på högsta volym och njuta av att vara ensam i ca 2 timmar till :D



Yummie for my tummie ;)



Kommentarer
Postat av: Rickard

-pukes-

2008-08-21 @ 15:21:47
URL: http://berkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: