Jerry Springer

Sitter och kikar på Jerry Springer och funderar på om allt i det programmet verkligen kan vara helt sant? Helt sjukt om det nu skulle vara så! Ganska underhållande iofs.. alla ska ju hålla på och smågnabbas hela tiden ;D Haha kan se mig själv medverka i ett sånt där program och stå och kalla nån brud för slampa och hora. Faaaast jag använder ju inte såna ord så det sket sig på en gång.. får svära istället. Det är jag bra på ;D


Haha nu ska jag fortsätta kika på Jerry Springer och skratta lite till :D




Kommentarer
Postat av: sebbe

hehe också varit där några gånger:)

men nu ska verkligen bli skönt

och välbehövt.



har också tänkt på det med jerry springer

om allt är sant...tror faktist dom bett

gästerna att uppföra sig sämre än vanligt.

2008-08-21 @ 11:30:22
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: