Stora förändringar i vardagen :P

Såg nu att det var fasiken en hel jäkla vecka sen jag uppdaterade. Blir så när man är hos Freddan och han sitter vid datorn 24/7 :P Nu är han nere och käkar så passar på att skriva av mig lite ;D 

Förra helgen spenderades hos Rickard i Ånge. For upp dit på fredagkväll om jag inte minns helt fel :) Var tydligen nåt nånstans så var väl lite folk ute iaf. Jag satt däremot hemma hos Rickard och kollade på tv medans han skjutsade folk ;D
Lördagen blev det inte alltför mycket gjort heller. Var hos Canna en sväng på kvällen iaf med Mårten, Canna, Cardell och några till också ;D Sen bar det av hem till Rickard för film :D Dagen därpå, alltså söndag så for jag tillbaka till Sundsvall. Sen dess har jag umgåtts med Viktor, kikat på hans basketträningar och killar ur hans träningsgrupp som verkligen vet hur man uppför sig som en utomjording :D


Största omställningen sen sist jag skrev är väl att jag nu iaf har börjat jobba. Sökte jobbet i torsdags och dom ringde i fredags innan jag drog till Ånge och sa att jag fick komma på intervju på måndagen. Tisdag ringer dom och säger att jag fått jobbet och jag börjar redan dagen efter :P Har jobbat där nu då i 2 dagar och jag trivs verkligen kanonbra såhär långt. Chefen är kanon och mentorerna som hjälper till nu i början är störtsköna :D Härligt att alla är i ens egens ålder och att alla har humor. Ett stort plus är väl att en av Sundsvalls snyggaste killar också finns där ;D






----
Nu ska jag ta och kila ner och fika lite kvällsfika sen blir det till att sova. Ska upp vid 7 imorrn och det är inte den allra enklaste sak att vända tillbaka på dygnet efter att inte ha gått upp tidigare än 12-1 på ca 2 år!



Sov gott alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: