Takida till Globen!

Hade en hemsk dröm inatt. Drömde att Takida var ett av världens mest populära band och dom skulle äntligen till Sverige och Stockholm för att göra en spelning. Jag hade köpt en bijlett direkt när dom släpptes för att vara på den säkra sidan. Jag hade t.o.m bokat dom själv för ingen ville följa med, men jag skulle verkligen till Stockholm för att se dom.
Hur som helst så kom Mimmi helt plötsligt tillbaka ifrån USA och ville följa med och se dom. Det var då jag såg till mina stora besvikelse när vi skulle köpa en biljett till henne också att det redan var den här helgen och det fanns inget tåg eller nåt med lediga platser (Jag har ju bil men den hade jag tydligen inte i drömmen :P ) Så vi kunde alltså inte åka och jag var hur nere som helst :P Fy fan vad hemskt.. om Takida nu skulle bli så jäkla stora nån gång så ska jag bannemig se till att det inte slutar såhär iaf ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: