Yran och Ånge

Haha ja vars ska man börja nånstans :P Är tillbaka från Yran.. sen snart en vecka sen ;D Jag och Marre fastnade här i Ånge och här är vi kvar fortfarande :P


Hur som helst, Yran! Måste verkligen vara sommarens höjdpunkt! Hade så sjukt jäkla roligt där :D Iofs så tror jag inte att jag någonsin haft tråkigt med Ångefolket ;D



Dagen efter.. i måndags alltså blev det lite drickande också. Jag fyllde ju 20 i söndags så vi firade lite  i efterhand jag och Marre :D Sjukt kul med impulsgrejjer ;)


----
Nu sitter jag här nyduschad och allt och väntar på att klockan ska bli 3 så Rickard kan sluta jobba. Då bär det av mot Sundsvall, först hämta ut Takidabiljetterna och sedan börja göra sig klar inför party :D





Ses på Sundsvalls gator ikväll ;D


Kommentarer
Postat av: Rickard

:)

2008-08-10 @ 19:42:35
URL: http://berkaaa.blogg.se/
Postat av: Rickard

haha, nä jag drömde om det inatt :P

2008-08-12 @ 18:27:59
URL: http://berkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: