Ice Age

Kvällen spenderades hos Marre. Vi började med att välja film och valet föll till slut på Ice Age. Måste absolut vara en av de sötaste filmerna som finns :D





Efter det blev det en massa prat och tvtittande. Riktigt mysigt :)
Var varmt ute när jag skulle köra hem, 1.2+ Hemskt! Det betyder att snön kommer smälta för att sen frysa igen och bli lägga sig som ett halt istäcke på vägarna. HURRA! Hatar att köra bil på vintern, ännu mer när det är halt ute. Tacka vet jag sommaren när man kan gasa utan att behöva tänka på om det är i just den här kurvan man får sladd och åker av.





----
Nu ska jag ägna några minuter till att söka min mobilladdare. Vart fan har jag lagt den?










Kommentarer
Postat av: Mimmi

Awesomest movie ever! "Tallkottar, aah min favoritratt! " :D

2008-12-16 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: