Inne- och utelistan

Vaknade till redan vid halv 10 imorse och var klarvaken. Det var bra länge sen jag upplevde den känslan så tidigt på dagen ska jag säga er :P Det är mycket uppskattat också då jag hade en del grejjer att fixa innan jag ska iväg och jobba idag.






1. Blossa. Då pratar jag inte bara om deras underbara glögg utan även reklamen. Ni vet den med tomtarna som tränar ifnför julen? Jag vet inte med er men för mig betyder den verkligen jul :D


2. Bloggar.  Svårt att förstå att bloggar har sån stor påverkan på oss precis just nu. Till höger och vänster så kan man läsa bloggar. Allitfrån vanliga svenssons, som faktiskt blivit känd pga bloggen. Och till riktiga kändisar som Charlotte Perrelli och Linda Rosing. Vad vi nu ska kalla henne känd för..


3. Vänner. Pratar om serien på 5an. När jag är i Ånge brukar vi inte missa ett endaste avsnitt. Spelar ingen roll om man sett det 1000 gånger innan. Lika bra varenda gång.




















1. Att vara sjuk. Låg med världens huvudvärk för nån dag sen, som vägrade släppa. Jag har nästan konstant huvudvärk men när man har så ont att man inte kan röra sig utan att känna: "Nu spyr jag" så tycker jag faktiskt det är nog. Tur det finns vänliga själar som är villig att ta hand om en :)


2. Foppatofflor. Har dom nånsin varit inne? Det kvittar att folk tycker dom är sköna, dom är likt förbannat fula som stryk ändå.


3. Telefonköer. Jag ryser bara jag tänker tanken. Och musiken de flesta brukar spela, som man tvunget måste sitta och lyssna på för att till slut höra: "Du har nu plats 75, var god vänta"  Vad fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: