Juldagen

Vad förknippar ni det med?
Jag själv tänker bara på fest. Ett skönt sätt att "slappna av" efter all den jävla stressen innan jul och rushen efter dom perfekta julklapparna. Nu är allt det över känns det som och tiden som spenderats med familj och släkt byts istället ut mot en helkväll med alla kompisar och alla andra som sökt sig till krogen. Tyvärr så innefattar det där inte riktigt mig iår eftersom jag måste jobba hela kvällen. 15-01! Kul huh? Samma visa är det imorrn. Meeen å andra sidan så sparar jag ju en massa pengar i och med att jag inte går ut,  och tjänar dessutom det dubbla.. som jag sedan kan spendera på mellandagsrean :D Usch vad jag längtar tills dess. Behöver lite av både det ena och det andra :)



----
Nu väntar duschen och sen göra sig klar inför ikväll :) Hoppas ni alla får en trevlig juldag och take it easy on the booze tonight :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: