02:39

Precis kommit hem från Marre! Känns som att det var evigheter sen man träffade henne.. speciellt nu när hon har börjat jobba igen och allt! :( Vi drack trocadero, käkade lite godis och kollade på tv och pratade! Som alla våra vardagskvällar tillsammans ser ut, riktigt nice med andra ord :D
Blir frukost imorrn på stan igen, som de flesta dagar ser ut! Nu måste man ju passa på också när Marre är ledig imorrn :P


-------
Jag vet fan inte om jag ska sitta vaken ett tag till eller försöka sova? Är ju iofs lite trött men inte sådär att jag känner att jag skulle kunna somna. Haha who gives a shit egentligen :P Jag sitter nog här ett tag till ändå :)

Sov gott ni andra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: