Alla hjärtans dag

Någon mer än jag som känner att den här dagen är riktigt jävla överskattad? Alla tjatar på om att man ska passa på att visa sin familj, pojkvän/flickvän, kompisar ja alla hur mycket dom betyder! Urlöjligt tycker jag. Ska man inte kunna visa det utan att man måste göra en hel dag om det? En annan anledning är väl att alla butiker ska tjäna pengar på det.. vill inte ens gissa hur mycket som läggs ned på godis, underkläder och mjukisdjur idag.

Jaja, här sitter jag iaf med världens huvudvärk och Freddan är på gymmet. Kanske skulle iväg till Viktor sen ikväll men vettetusan om jag orkar det, speciellt inte om jag mår såhär :/
Imorrn blir det fest iaf. Malin fyller 20 så det blir krogen för hela slanten :D Så ta och besök Sundsvalls krogar imorrn och festa loss med oss ;D

----
Nu ska jag gå ner och koka lite spagetti och göra nån god pastasås :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

heuheheuhe aff här nämns inte ens jag!

/Appoz

2008-02-15 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: